*Blog: Kruidvat: Slechte toegankelijkheid van de Kruidvat

Meld massaal aan de #Kruidvat over hun slechte toegankelijkheid met je reactie hieronder

of op hun facebookpagina https://www.facebook.com/kruidvat/?fref=nf 

 

Ik ben lid van de Facebookgroep Nederland Toegankelijker https://www.facebook.com/groups/NLtoegankelijker/?fref=ts

Ik kreeg een melding van deze groep van berichtgeving over de slechte toegankelijkheid van de Kruidvat.

https://www.facebook.com/groups/NLtoegankelijker/permalink/1297719950298768/

https://www.facebook.com/groups/NLtoegankelijker/permalink/1299488826788547/

Het antwoord van de Kruidvat vind ik best wel  positief: je moet het filiaal noemen waarop je doelt en dan gaan ze er meteen mee aan de slag. Maar toch het komt er niet helemaal overtuigd uit. En Wat ons betreft gaat het om alle filialen. Om de klagers te ondersteunen en voor mijn eigen bestwil heb ik zelf ook gereageerd. Ik dacht als nou zoveel mogelijk mensen die dezelfde ervaring hebben dit ook aan de Kruidvat laten weten, wie weet krijgen we ze met z’n allen wel over de dam.

Schrijf het gewoon op de Facebookpagina van de Kruidvat.  Ik zou het wel fijn vinden als je mij in je bericht tagt zodat ik op de hoogte raak.

 

Mijn bericht: Beste #Kruitvat. Alle filialen waar ik ben geweest ervaar ik dezelfde slechte toegankelijkheid. Het haalt de fun uit het shoppen. De Kruidvat’s waar ik woon, Amsterdam, daar ga ik al helemaal niet meer naartoe, het zijn er teveel om te noemen. Ik heb ooit eerder ook aan jullie gemeld via Facebook maar er is tot nu toe niets veranderd. Als ik in een andere plaats ben dan probeer ik het toch weer want wie weet is het daar wel beter maar helaas ik rij er dan zsm weer uit. Ik ben geweest in Luxemburg, Limburg, Den Haag, Den Bosch en Veenendaal. Allemaal hutjemutje. Misschien zouden jullie zelf het met scootmobiel of rolstoel moeten uitproberen.

Ik hoop dat jullie de toegankelijkheid gaan verbeteren en eigenlijk is het nu wel een verplichting zegt het college van de mensenrechten maar daar zijn jullie al op gewezen heb ik gezien. Veel succes met het teweeg brengen van deze verandering.

 

Het antwoord: Dag Carry, bedankt voor je bericht en jammer om te lezen dat jij dit ervaart. Dat is niet het gevoel dat we over willen brengen. Als er specifieke winkels in Amsterdam zijn waar je dit ervaart, hoor ik dat graag in een privébericht. We gaan er dan voor deze winkels direct mee aan de slag. Zijn er geen specifieke winkels? Dan neem ik dit mee in de algemene evaluaties. Groet,

Reactie schrijven

Commentaren: 0

Some pictures of me and

Ronald en Caroll
Ronald en Caroll