Carryonthemove persoonlijk

Korte privé impressie

Ik ben niet academisch geschoold. Ik kom uit het veld en ik heb me vaak vanuit een underdog positie weten te versterken door zoveel mogelijk de kansen te pakken die zich op mijn weg voordoen.

 

Ik heb nooit geluisterd naar mensen die mij kansloos achten maar bleef eigenwijs in mijn eigen kunnen geloven.

 

Ik ben als wees opgegroeid. Mijn ouders waren overleden al voor ik 10 werd. Opgroeien ging turbulent van dakloos tot vele daken boven mijn hoofd. Ik heb persoonlijk armoede ervaren en ik weet wat honger is.

 

Toen ik 21 was begon mijn medisch dossier heb dus ruimschoots ervaring met de zorg.

Ik zeg gekscherend ik heb weer een zegeltje erbij, woehoe! Geen zegentjes!

 

1.       Trombosytopemische idiopatische purpura (bloedplaatjes worden afgebroken gevolg geen bloedstolling)

2.       CVA (beroerte en linkszijdig verlamd)

3.       Meningeoom (tumor in hersenen)

4.       Nierfalen. Nefrotisch niersyndroom (nierfilters beschadigd)

5.       Zware longontsteking

6.       Hartfalen (2 lekke kleppen)

7.       Hartritmestoornissen/boezemfibrilatie

8.       Heb al een paar keer bij de kaakchirurg gezeten om kiezen te laten trekken.

 

Heb al veel familie verloren aan de grote K (moeder, tantes, neven).

 

Dit schrijf ik niet om zielig over te komen maar om te laten zien dat ik toch overleef.

Daarom ben ik voorstander van participatieworkshops/trainingen waarin iemand leert hoe mee te blijven doen en niet bij de pakken neer te zitten.

 

Ik overleef door vrijwel constant op zoek te gaan naar inspiratie. Tegenwoordig met internet  zijn de mogelijkheden eindeloos.

Overleven is ook een prestatie.

Begrafenis papa. Ik rechts voor.
Begrafenis papa. Ik rechts voor.

Some pictures of me and

Ronald en Caroll
Ronald en Caroll