Ode aan de koptelefoon

Ode aan de koptelefoon op facebook met reacties

 

De in- on- of open ear, de in alle soorten en maten foon

Geen toon zo schoon dan die het dichtstbij gebracht

aan een oor die smacht

Trommelvliezen vervoerd naar verhalen en muzikale oorden

laatste nieuwtjes vangen tot gezangen in ritmische woorden

Door jou kracht met gemak de dag doorkomen

Met jou op m’n kop Nothing Else Matters

Berichten en artiesten verworden tot redders

Verloren raken in verhalen of Thriller

Of Oerend hard op m’n kop een Dancin Queen zijn

Door speakers die leunen tegen mijn brein

En mijmeren in Memories – want I’m a bit Torn

Doch Don’t let me be misunderstood

I’m moving on up want The show must go on

Aan het einde van de dag leg ik mij neder

Maar bij jou gaat pas dan energie stromen

Dan laad ik jou op terwijl ik ga dromen

Je wacht heel gedwee

Want ze slaapt als een os

totdat ze start aan A brand new day

Dan mag je weer los.

 

Tot morgen.

Some pictures of me and

Ronald en Caroll
Ronald en Caroll