*Blog: Nieuwjaarsborrel #pvdaamsterdam niet toegankelijk

Tot mijn grote verdriet moet ik constateren dat jullie nieuwjaarsborrel niet toegankelijk is #jekomternietin

Ik heb het nagevraagd en dit antwoord kreeg ik: Helaas door onze monumentale pand kunt u niet zomaar naar binnen rijden. Ons bedienend personeel heeft ondertussen wel enige ervaring met het naar binnen tillen van rolstoelen.

Mag ik jullie eraan herinneren dat jullie zelf (d.m.v. partijgenoot Otwin van Dijk) het VN-verdrag geratificeerd hebben gekregen. Mag ik dan ook verwachten dat jullie het goede voorbeeld geven? Hebben jullie wel vooraf gecheckt of de locatie toegankelijk is? En of er een toilet geschikt voor iedereen is?

In de uitnodiging staat ‘Iedereen is welkom’.

 

Een ontoegankelijke locatie is echt niet geschikt voor iedereen :(

Reactie schrijven

Commentaren: 0

Some pictures of me and

Ronald en Caroll
Ronald en Caroll