Help!

Help!

 

Help je mee om Carryonthemove te promoten?

Deel je deze blog?

 

En wil je mij helpen door

1.    een poster van mij op te hangen op je voordeur, je raam of een plek die geschikt is (het moet wel mogen natuurlijk)

2.   En heb je een tip voor een radioprogramma waar ik mag? Ik wil graag een keertje vertellen waarom het VN verdrag voor gehandicapten goed is voor iedereen.

 

Ik ben de enige gehandicapte die in de gemeenteraad voor andere mensen met een beperking wil opkomen (en in Gaasperdam Driemond) zeg ik op AT5! http://www.at5.nl/artikelen/179478/kleine-amsterdamse-partijen-slaan-handen-ineen-voor-meer-aandacht-komen-nu-niet-aan-het-woord

 

Het is belangrijk dat iemand met een handicap mee gaat beslissen. Niet over ons maar met ons.

 

Ik ben een Nederlands Surinaams Javaans Hindoestaans minder valide 1-vrouws partij gericht op mens (ongeacht leeftijd en beperking) en natuur, met het VN-verdrag voor gehandicapten in de hand. Carryonthemove wil zich inzetten voor Inclusie bij welzijn, wonen, werken, zorg,  onderwijs,  spelen, toegankelijkheid gebouwen en buitenruimte. Extra wapen wordt haar eigen raad waar bewoners zich in kunnen aansluiten om mee te praten over politieke beslissingen en ze gaan mee beslissen over moties die ingediend worden. Zelfredzaamheid, Integrale toegankelijkheid, Age Friendly en behoudt van groen en biodiversiteit zijn de voorwaarden.

 

Denk alsjeblieft niet “ik ga niet stemmen”. Dan gaat je stem verloren. Gun het aan Carryonthemove die los is van bestaande politieke partijen. Een nieuwe move! https://carryonthemove.jimdo.com/

 

Hartelijk dank!!


Some pictures of me and

Ronald en Caroll
Ronald en Caroll